Reklamacje


W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego wad fizycznych Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 Prawo odstąpienia od umowy


Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli w terminie 14 dni od odbioru towaru Klient złoży Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a następnie zwróci, ponosząc koszt transportu towarzyszący zwrotowi, nieuszkodzony towar na adres: ul. Akacjowa 38/3b, 55-040 Bielany Wrocławskie.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.